Hyror och avgifter – nya rutiner!

 

Vår administrativa förvaltare kommer, fr.o.m. 1 juli, att byta rutiner för hyror och avgifter. I all korthet innebär de nya rutinerna att:

• betalningar görs till bankgironummer 857 – 7264

• avin för juli kommer som en pappersfaktura, för ”manuell” betalning

• det finns möjlighet att få sina avier som, e-post, e-faktura, autogiro eller pappersfaktura

• ditt val gör du på valvetab.se/avisering. Inloggningsuppgifterna hittar du på den utskickade avin för juli.

 

I Valvets följebrev till avin för juli hittar du detaljerade instruktioner för hur du ska gå till väga för att göra ditt val. Har du några frågor om den nya rutinen kontaktar du Valvet via ekonomi@valvetab.se och/eller på 08 – 545 724 40, telefontid 8.00 – 11.00

 

Jan Lindelöf/styrelsen

 

OBSERVERA! Du som tidigare haft e-faktura eller autodragning av avgiften/hyran måste anmäla ditt val på nytt! Om du inte gör något aktivt val kommer du att få dina avier som pappersfaktura per post.